Pozycjonowanie stron internetowych Bochnia

Jak być numerem jeden na frazy lokalne w Bochni?

Pozycjonowanie stron internetowych Bochnia

Pozycjonowanie stron internetowych ogólnopolskie czy pozycjonowanie strony w Bochni wykonuje się tak samo. Różnicą będą tylko koszty i efekty, które w tym drugim przypadku będą znacznie szybsze, ale o tym później. Czym jest pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce internetowej Google i jak to działa?

Pozycjonowanie to proces, który łączy w sobie szereg czynności – od pisania treści na stronę internetową po pozyskiwanie linków zewnętrznych, czyli tzw. link building. Celem tego procesu jest sprawienie, żeby po wpisaniu danej frazy kluczowej, na przykład „kebab Bochnia”, Twoja strona była na pierwszym miejscu.

Musisz wiedzieć, że strony internetowej nie pozycjonuje się w tydzień czy nawet miesiąc. Projektowanie stron, a następnie tworzenie stron internetowych z architekturą pod kątem SEO, może zająć nawet więcej czasu. Wszystko zależy od tego, jak rozległy ma być serwis.

Czas pozycjonowania strony zależy od wielu czynników. Od Twojej konkurencji, Twojego budżetu i tego, ile wydają na pozycjonowanie stron Twoi konkurenci, zakresu prac, możliwości współpracy. Wbicie istotnej frazy kluczowej w wynikach wyszukiwania na top1 może zająć miesiąc albo rok. Są też przypadki, gdzie bez sześciocyfrowej kwoty i czasu dłuższego niż rok nic się nie ugra. Istnieją również frazy, przy których żadna kwota może nie dać rady, ale na całe szczęście są one bardzo nieliczne.

hh
Pozycjonowanie stron Bochnia oraz pozycjonowanie sklepów internetowych
Na czym polega pozycjonowanie strony i sklepów internetowych? Jak być numerem jeden na frazy lokalne w Bochni
Audyt strony internetowej w Bochni – analiza strony internetowej, branży oraz słów kluczowych
ll
Zrobienie strony internetowej na pozycjonowanie lokalne w Bochni i globalne w całej Polsce
&&
Optymalizacja strony internetowej Bochnia – audyt SEO
dd
Pozyskiwanie linków – link building Bochnia. Zaplecza, sponsorki, artykuły sponsorowane

Pozycjonowanie stron Bochnia oraz pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych opartych na usługach czy stron www kojarzących się raczej z wizytówką wygląda nieco inaczej niż w przypadku sklepu internetowego. Sklepy internetowe pozycjonuje się trudniej i zwykle nieco drożej. Związane jest to przede wszystkim z większą konkurencją, ograniczonymi możliwościami sklepów SAS, czyli takich opartych o Shopera itp. Jednak jeśli chodzi o sklep internetowy i pozycjonowanie lokalne, na przykład na Bochnię, to nie powinno być żadnych problemów. Oczywiście mało który sklep internetowy działa lokalnie, jednak pozyskując lokalne frazy, da się szybko i tanim kosztem zdobyć wielu klientów!

Sklepy internetowe są często wykonane bez ładu i składu. Mało osób, które takie sklepy projektują, ma pojęcie o SEO. Dlatego początek prac, jeszcze nim zacznie się pozycjonowanie sklepów internetowych, to przebudowa architektury i innych ważnych elementów na stronie.

Dużym problemem sklepów jest także brak unikalnych zdjęć i opisów. Treści kopiowane od producenta czy innych hurtowni nie są w stanie zaistnieć i trzeba wszystko pisać i robić od nowa. Jeśli chodzi o treści, to zajmuję się pisaniem tekstów pod sklepy internetowe, kategorie i produkty. Niestety w przypadku sklepów trudno jest zrobić sesję fotograficzną, kiedy fizycznie wielu sprzedawców działa w formie dropshippingu i nie ma u siebie na stanie nic.

Na czym polega pozycjonowanie strony i sklepów internetowych? Jak być numerem jeden na frazy lokalne w Bochni?

Pozycjonowanie stron www
Audyt SEO, budowa strony, pozyskiwanie linków

Pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych składa się z kilku elementów. Zaczyna się zawsze od audytu. Ma on za zadanie wykazać błędy na stronie, opisać istotne frazy kluczowe, na które strona powinna być widoczna, określić stronę internetową lub sklep na tle konkurencji i dać jeszcze kilka innych informacji.

Kolejnym etapem są treści na stronie. Jak już wspomniałem, muszą być one unikalne. Wyszukiwarka Google to przede wszystkim wyszukiwarka tekstowa. Głównie na bazie tekstów określa jakość strony i dlatego muszą być one dopięte na ostatni guzik. Strona www powinna odpowiadać na jak najwięcej potrzeb użytkowników. Jeśli na Twojej stronie internetowej użytkownicy znajdą to, czego potrzebują, Google będzie wynosić Cię na samą górę.

Trzecią i równie ważną częścią pozycjonowania stron internetowych są linki. Link building określa autorytet strony. Można porównać to do głosowania – mamy dwie strony, każda z nich ma unikalne, rewelacyjnie przygotowane treści pod SEO. Google w takim wypadku nie miałoby możliwości wyłonienia wygranego, stąd linki. Linki zewnętrzne są niczym głosy w głosowaniu, z tym wyjątkiem, że głos głosowi nierówny. Im więcej głosów dobrej jakości na Twoją stronę, tym Google przyzna Ci większy autorytet, dzięki czemu to Ty trafisz do top1.

„Pozycjonowanie stron Bochnia” może wymagać tylko kilku linków. Albo kilkuset. Wszystko zależy od konkurencji i od tego, ile „głosów” zostało oddanych na nią.

Audyt strony internetowej w Bochni – analiza strony internetowej, branży oraz słów kluczowych

Działania, a raczej kierunek działań, określa się na podstawie audytu i analizy strony internetowej oraz, co bardzo ważne, konkurencji.

Audyt SEO jest bardzo ważny, bo pozwala określić dokładny plan tego, co musi być zrobione. Sprawdza się elementy techniczne strony i wyszukuje, co jest z nią nie tak. Czy nie ładuje się za długo, czy nie ma niepotrzebnych lub niedziałających elementów. Czy URL-e są odpowiednio stworzone, jak wygląda architektura strony i jeszcze kilka innych czynników.

W dalszym etapie sprawdza się, jak treści klienta wyglądają na tle konkurencji, czego w nich brakuje i jakie nowe informacje powinny pojawić się na stronie.

Wcześniej wspominałem o linkach – tutaj również sprawdzamy, jak mocno podlinkowana jest konkurencja i ile pracy my będziemy musieli w linkowanie włożyć.

Z punktu widzenia marketingu audyt SEO jest jak dobry biznesplan i w zasadzie ma takie same założenie.

Zrobienie strony internetowej na pozycjonowanie lokalne w Bochni i globalne w całej Polsce

Pozycjonowanie stron łączy w sobie wiele elementów – powtarzam to w tym artykule kilkukrotnie. Jednym z nich jest sama strona internetowa. Jeśli ktoś buduje ją bez pojęcia o SEO, to wynik będzie słaby, przez co będzie trzeba ją przebudować.

Każdy element strony powinien mieć swoje ściśle określone zadanie. Zadaniem strony głównej nie jest, jak każdy myśli, przyciąganie użytkowników. Jej zadaniem jest oddanie mocy strony do właściwych podstron. Szukając butów ze skóry, po kliknięciu w wynik w Google nie chcęz wejść na główna stronę sklepu, tylko na kategorię z butami skórzanymi!

Strony www muszą mieć odpowiednio podzielone kategorie. Nie można zrobić podstrony „oferta” i wrzucić do niej wszystkiego! Każda usługa, kategoria produktowa itp. powinny mieć swoje osobne podstrony, aby można było wszystko pozycjonować na osobne frazy kluczowe. Dotyczy to również lokalizacji. Nie możesz po prostu rozrzucać tej frazy bez ładu i składu po stronie. Trzeba dokładnie się zastanowić, które podstrony mają rankować na frazę „pozycjonowanie stron Bochnia”, które na „kebab Bochnia”, a które na „sklep internetowy Bochnia z częściami samochodowymi”.

Strony internetowe powinny być projektowane wyłącznie przez kogoś, kto zna się na SEO. W innym przypadku, jeśli planujesz pozycjonowanie stron w Bochni, Krakowie czy na Sri Lance, najpewniej czekają Cię dodatkowe koszty na przebudowę.

Cena i Plan

Ile kosztuje współpraca ze mną?

 

Trudno powiedzieć, jaki budżet będzie idealnym rozwiązaniem. W zależności od potrzeb, kierunku rozwoju, szybkości działań i założeń oraz efektywności, a także mojej obecności podczas wszystkich tych prac, koszty mogą być bardzo różne.

Ja zawsze mówię tak swoim klientom: zastanów się, jaka kwota będzie dla Ciebie odpowiednia, abyś mógł bez przeszkód i obaw wydać ją na współprace ze mną. Musi to być kwota, którą spokojnie może sobie pozwolić na zainwestowanie w mój czas, a ja powiem Ci, co za to mogę dla Ciebie zrobić.

Współpracuje z klientami, z którymi kontaktuje się raz na miesiąc w celu omówieniu kilku prostych zagadnień, celu i kierunku działania i tyle. Są też firmy, z którymi jestem w ciągłym kontakcie, mam pełny wgląd we wszystkie działania, każdego miesiąca jeżdżę na spotkania, na kilkudniowe cykle, aby móc na miejscu zrozumieć firmę, pomóc w jej pracy i wybrać najlepszy sposób działania. Więcej o tym jak działam, znajdziesz w zakładce poświęconej marketingowi.

Copywriting
Od 25 zł
Za 1000 znaków ze spacją
Research
Analiza i dobór fraz kluczowych
Korekta
Tekst pisany zgodnie z SEO
Marketing
1000 zł
Za miesiąc
SEO – Pozycjonowanie
SEM – Google Ads, reklamy Facebook
Marketing internetowy
Plan rozwoju
Konsultacje

Optymalizacja strony internetowej Bochnia – audyt SEO

Optymalizacja stron internetowych pod kątem danych lokalizacji, np. Bochnia, to nic innego jak stworzenie podstron i pozycjonowanie ich na frazy lokalne. Przykładowo fraza kluczowa „blaty granitowe” jest frazą ogólnopolską, zaś fraza „blaty granitowe Bochnia” – lokalną.

Nie ma tutaj cudów, tylko zwyczajna praca. Nawiązując jeszcze do samej budowy strony internetowej – temat geolokalizacji powinien być zrobiony już w momencie, kiedy zajmujemy się projektowaniem strony.

Content Marketing
Influencer marketing
E-mail marketing

Pozyskiwanie linków – link building Bochnia. Zaplecza, sponsorki, artykuły sponsorowane

Ostatnim istotnym elementem, o którym już wspomniałem wcześniej, jest link building. Linki są też najdroższym elementem SEO. Wiąże się to z koniecznością płacenia właścicielom portali internetowych za możliwość publikacji artykułu na ich stronach. Koszt za link to może być 50 zł w przypadku tych najtańszych. Drogie linki kosztują znacznie powyżej 1000 zł, a są takie, za które trzeba zapłacić kilka tysięcy. Przykładowo publikacja na takich portalach jak Onet zwykle kosztuje około 1500 zł netto!

Agencja interaktywna tworząca reklamy czy typowe agencje SEO bardzo często zalewają swoich klientów tysiącami linków w niskich cenach. Niestety, to nic nie daje. Ponieważ bardzo istotna jest jakość linków oraz to, jak sam link wygląda.

Pozyskanie linku z konkretnego artykułu sponsorowanego, który dodatkowo będzie przyciągał ruch, to sporo pracy. Trzeba napisać wciągający artykuł, sporo zapłacić za umieszczenie go na sensownej stronie. A przecież agencje muszą zarabiać, prawda? Dlatego ratują się niskimi kosztami, a sama reklama, czyli pozycjonowanie strony w Google, nie przyniesie żadnego efektu.

Poza SEO, mogę zająć się dla Ciebie reklamą i marketingiem internetowym w pełnym zakresie. Prowadzę social media dla swoich stałych i nowych klientów. Mam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu firm i nawet dzisiaj pozostaję aktywnym menadżerem.

Jeśli zainteresowałem Cię swoją wiedzą, napisz do mnie. Porozmawiamy o tym, jak mogę zdobyć dla Ciebie nowych klientów. Wykonam dla Ciebie wstępna wycenę. Zobaczysz, że wspólnie zarobimy na tej współpracy.

Współpraca z firmą BANAT

Hydroserwis, lub raczej firma BANAT, to przedsiębiorstwo, z którym zacząłem współpracę w momencie założenia firmy. Od tego momentu cały czas działamy razem, osiągając wspólnie coraz większe sukcesy. Co dokładnie robię dla tej firmy, jak wyglądają te działania i, co najważniejsze, jakie są tego wszystkiego efekty?

Moja współpraca z firmą BANAT jest wielostopniowa i biorę udział w wielu istotnych obszarach tej firmy. Jednak główną częścią, którą się zajmuję, jest marketing internetowy, pozycjonowanie strony internetowej, budowanie marki, prowadzenie social mediów, kreowanie nowych kierunków rozwoju firmy, analiza rynku i doradztwo w wielu innych aspektach.

Współpraca z firmą Kamienie Dekoracyjne

Współpraca z firmą KEDARIX

Wyślij zapytanie z formularza
Formularz kontaktowy