Pozycjonowanie stron internetowych Gorzów Wielkopolski

Pozycjonowanie stron internetowych Gorzów Wielkopolski

Internet jest najlepszym źródłem informacji dla osób poszukujących produktów i usług. Naturalnym krokiem jest szukanie najpopularniejszych haseł w Google. Zasada ta dotyczy absolutnie wszystkich branż, od finansowej, przez AGD, po różne formy usług.

Dlatego warto zadbać o to, aby w momencie, gdy ktoś będzie szukał Twojego produktu lub usługi, Twoja strona znalazła się na szczycie wyników wyszukiwania. Jest to prosty sposób na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.

SEO jest bardzo skuteczną formą marketingu internetowego, ale jej prawidłowe wdrożenie wymaga czasu. Firma, która twierdzi, że z dnia na dzień znajdzie się w czołówce wyników wyszukiwania, prawdopodobnie próbuje Cię oszukać. Wyszukiwarki starannie dopasowują wyniki wyszukiwania do zainteresowań użytkowników. Nie mogą dać się nabrać na sztuczki, które powodują, że niektóre strony znajdują się na lepszej pozycji, niż na to zasługują.

Pozycjonowanie w Google i innych wyszukiwarkach nie jest łatwe. Wymaga wieloletniego doświadczenia i gruntownej znajomości technik SEO. Mój zespół jest świetnie przygotowany i osiąga rewelacyjne wyniki!

Jak być w top wynikach wyszukiwania Google?
ll
Pozycjonowanie stron Gorzów Wielkopolski oraz pozycjonowanie sklepów internetowych
ii
Audyt strony internetowej w Gorzowie Wielkopolskim – analiza strony internetowej, branży oraz słów kluczowych
Pozycjonowanie stron www – pozycjonowanie lokalne w Gorzowie Wielkopolskim
Ile kosztuje współpraca ze mną?

Jak być w top wynikach wyszukiwania Google?

Najważniejszym elementem rozwoju strony w Google jest tworzenie treści, które zainteresują użytkowników. Można to zrobić, pisząc własne treści lub zlecając to komuś zewnętrznemu. Dobre treści powinny zawierać słowa kluczowe (frazy wyszukiwane w Google przez internautów). Warto też wspomnieć, że przynajmniej niektóre z tych fraz powinny znaleźć się w tytułach, nagłówkach i linkach. Treść powinna być czytelna, ciekawa, a co najważniejsze – prawdziwa! Nie wolno kopiować tekstów czy zdjęć z innych stron, ponieważ Google znajdzie je i ukarze Cię niższą pozycją w wynikach wyszukiwania, a nawet całkowicie usunie Twoją stronę ze swojego indeksu.

Efekt bycia na szczycie wyników wyszukiwania jest wymierny – badania pokazują, że większość osób szukających czegoś w Google klika w link z pierwszej strony wyników. Oznacza to, że jeśli uda nam się umieścić Twoją stronę przynajmniej na jednej z tych pozycji (a tak powinno być), możesz liczyć na dużo więcej potencjalnych klientów!

Pozycjonowanie stron www
Audyt SEO, budowa strony, pozyskiwanie linków

Pozycjonowanie stron Gorzów Wielkopolski oraz pozycjonowanie sklepów internetowych

Optymalizacja SEO strony internetowej to proces, który polega na zwiększeniu jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania (czyli takich, za które się nie płaci, a które pojawiają się w wyniku działania algorytmu wyszukiwarki), a co za tym idzie – liczby odwiedzin strony. Im bardziej Twoja witryna jest widoczna w wynikach wyszukiwania, tym większe prawdopodobieństwo, że przyciągnie potencjalnych klientów.

Co składa się na optymalizację pod kątem wyszukiwarek Google? Skuteczne SEO dzieli się na kilka działań.

Usługi SEO to:

  • audyt SEO stron internetowych i konkurencji,
  • analiza i tworzenie strategii pozycjonowania (dobór słów kluczowych, architektura strony),
  • pisanie treści,
  • link building (pozyskiwanie linków prowadzących do Twojej strony).

Audyt SEO strony internetowej to kompleksowa ocena czynników, które wpływają na pozycję strony w wyszukiwarkach. Jest to plan działania mający na celu zwiększenie ruchu z wyszukiwarek na Twojej witrynie poprzez poprawę różnych aspektów jej jakości.

Przeprowadzenie dobrego audytu zajmuje zazwyczaj kilka godzin, a nawet dni. Audyt całej domeny wymaga przecież dogłębnej analizy dziesiątek stron i setek parametrów technicznych.

Badanie słów kluczowych to jeden z pierwszych etapów prac SEO. Nie będziesz w stanie skutecznie budować swojej strategii bez wiedzy o tym, jakich słów kluczowych powinieneś użyć, kim są Twoi konkurenci i na jakim miejscu w wynikach wyszukiwania znajduje się Twoja strona.

Kolejnym ważnym krokiem pozycjonowania stron jest stworzenie takiej architektury strony, która pozwoli Ci zajmować wysokie pozycje w Google na wybrane słowa kluczowe i frazy kluczowe. Warto również pamiętać o technicznych aspektach SEO, takich jak szybkość strony, bezpieczeństwo witryny czy indeksowanie mobilne.

Podstawowym działaniem w ramach optymalizacji pod kątem wyszukiwarek Google jest przygotowanie i wdrożenie strategii pozyskiwania linków do Twojej witryny. Dobrze przemyślana strategia link buildingu opiera się na dobrej jakości witryny, czyli na jej zawartości, kwestiach technicznych i doświadczeniach użytkowników. Aby rozpocząć, należy przeprowadzić audyt SEO we własnym zakresie lub zlecić firmie SEO przygotowanie strategii pozycjonowania strony www.

Audyt strony internetowej w Gorzowie Wielkopolskim – analiza strony internetowej, branży oraz słów kluczowych

Audyt SEO jest trochę jak biznesplan – pokazuje, co trzeba zrobić, jakie to da efekty, ile wydać. Na podstawie audytu określam działania dla SEO lokalnego, SEO firm z Krakowa czy innych miast. Określam też, czy pozycjonowanie lokalne ma sens, czy lepiej ugryźć większy kawałek chleba i zająć się pozycjonowaniem dla całego kraju.

Zaczynam od analizy dwóch ważnych rzeczy:

  • obecnego stanu pozycji strony w Google (i innych wyszukiwarkach),
  • stron konkurencji w wyszukiwarkach.

Kolejnym krokiem jest analiza przyjazności Twojej strony dla wyszukiwarek. Dzięki temu będę wiedział, czy istnieją jakieś problemy, które mogą utrudniać rozwój ruchu organicznego. Należy pamiętać, że nie ma stron idealnych. Każda z nich ma przynajmniej kilka problemów, które należy jak najszybciej naprawić. Źle zoptymalizowana strona będzie miała nie tylko niższą pozycję w Google, ale także mniejszą liczbę konwersji – niezależnie od tego, czy mówimy o e-commerce, czy o stronach docelowych.

Ważną częścią mojej pracy jest również analiza content marketingu, czyli sprawdzenie, czy wszystkie podstrony oferują wysokiej jakości treści, które przyciągają użytkowników i wyszukiwarki.

Cena i Plan

Ile kosztuje współpraca ze mną?

Trudno powiedzieć, jaki budżet będzie idealnym rozwiązaniem. W zależności od potrzeb, kierunku rozwoju, szybkości działań i założeń oraz efektywności, a także mojej obecności podczas wszystkich tych prac, koszty mogą być bardzo różne.

Ja zawsze mówię tak swoim klientom: „Zastanów się, jaka kwota będzie dla Ciebie odpowiednia, abyś mógł bez przeszkód i obaw wydać ją na współprace ze mną. Musi to być kwota, którą spokojnie możesz zainwestować w mój czas, a ja powiem Ci, co za to mogę dla Ciebie zrobić”.

Współpracuję z klientami, z którymi kontaktuję się raz na miesiąc w celu omówieniu kilku prostych zagadnień, celu i kierunku działania i tyle. Są też firmy, z którymi jestem w ciągłym kontakcie, mam pełny wgląd we wszystkie działania, każdego miesiąca jeżdżę na spotkania, aby móc na miejscu zrozumieć firmę, pomóc w jej pracy i wybrać najlepszy sposób działania. Więcej o tym, jak działam, znajdziesz w zakładce poświęconej marketingowi.

Copywriting
Od 25 zł
Za 1000 znaków ze spacją
Research
Analiza i dobór fraz kluczowych
Korekta
Tekst pisany zgodnie z SEO
Marketing
1000 zł
Za miesiąc
SEO – Pozycjonowanie
SEM – Google Ads, reklamy Facebook
Marketing internetowy
Plan rozwoju
Konsultacje
Content Marketing
Influencer marketing
E-mail marketing

Pozycjonowanie stron www – pozycjonowanie lokalne w Gorzowie Wielkopolskim

Lokalne SEO to strategia optymalizacji strony internetowej w celu uzyskania lepszych wyników w wynikach wyszukiwania dla wyszukiwań związanych z położeniem geograficznym. Jeśli posiadasz małą firmę, która polega na obsłudze klientów z okolicy, skorzystanie z lokalnego SEO jest bardzo ważne. Jeśli nie jesteś pewien, czy jest to istotne dla Twojej firmy, wykonaj dwa proste testy.

Czy Twoja firma opiera się na klientach z okolicy? Czy lokalizacja jest ważna dla produktu lub usługi, którą sprzedajesz?

Jeśli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań brzmi „tak”, to lokalne SEO jest dla Ciebie. Ale jeśli odpowiedziałeś „nie” na oba pytania, to lokalne SEO prawdopodobnie nie będzie tak skuteczne dla Twojej firmy, znacznie lepiej będzie zająć się pozycjonowanie globalnym.

Na przykład wyobraź sobie, że jesteś właścicielem małej piekarni w Gorzowie Wielkopolskim. Klienci przyjeżdżają z całego miasta, aby odwiedzić Twój sklep i kupić wypieki. Realizujesz również dostawy do pobliskich miast i miasteczek. W tym scenariuszu lokalizacja jest niezwykle ważna dla sukcesu Twojej firmy. Lokalne SEO może pomóc w zwiększeniu ruchu w Twojej piekarni i sprawić, że więcej osób przejdzie przez jej drzwi! Jak widać, lokalne pozycjonowanie strony internetowej branży usługowej to znakomita opcja, która przyciągnie potencjalnych klientów.

Wyślij zapytanie z formularza
Formularz kontaktowy
5/5 - (1 vote)